Gratis verzenden vanaf €25.

Garantie & klachten

Het zou natuurlijk kunnen dat je niet happy bent, ondanks dat we zo ons best doen. Daar willen we graag wat aan doen. Hierbij de dingen die we hiervoor bedacht hebben.

Keurmerk

We hebben, net als +5.000 andere webshops, het keurmerk van Webwinkelkeur. En daar zijn we blij mee, want daardoor weet jij dat we in ieder geval aan een hele lijst eisen voldoen. De belangrijkste eisen zijn:

  • we zijn een echt bedrijf dat jij kan bereiken op verschillende manieren
  • Als je niet blij bent met ons en je komt er met ons niet uit (wat overigens nog nooit gebeurd is..), dan kan je bij hen terecht via hun website.
  • We hebben een duidelijke en klantvriendelijke procedure voor garantie, retouren en klachten. 
  • klantbeoordelingen zijn echt
  • we hebben volmondig "JA" gezegd tegen hun gedragscode.

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak wilt maken op garantie. Meldt dit dan zo snel mogelijk. binnen 2 jaar na aankoop gaan we het gewoon voor je regelen. Dat betekent dat we het kosteloos gaan repareren of vervangen.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@overlevingsbox.nl. We reageren bijna altijd binnen 2 uur.

 

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Zoek in de winkel